Kwalifikowany podpis elektroniczny Szafir

Kwalifikowany podpis elektroniczny Szafir

Bank Spółdzielczy w Siedlcu jest autoryzowanym partnerem KIR co sprawia, że możesz zamówić certyfikat kwalifikowany na stronie https://www.elektronicznypodpis.pl i odebrać go w Centarali naszego Banku.

Podpiszesz nim cyfrowo dowolne dokumenty, w każdym formacie. Podłączany do komputera zestaw z czytnikiem i kartą pozwoli Ci złożyć podpis na fakturze, aneksie czy umowie kupna-sprzedaży. 

Zapoznaj się z ofertą kwalifikowanych e-podpisów na www.elektronicznypodpis.pl

Co zyskasz dzięki podpisowi elektronicznemu Szafir?

  • Mniej kosztów, więcej czasu – zaoszczędzisz pieniądze i czas, do tej pory marnowane na wypisywanie, drukowanie i przesyłanie dokumentów w tradycyjnej formie.
  • Wygoda i użyteczność – podpiszesz dowolną liczbę dokumentów w kilku prostych krokach i zajmie Ci to tylko moment.
  • Gwarancja prawna – kwalifikowany podpis jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu. Dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest honorowany zarówno w Polsce, jak w i Unii Europejskiej. Podpisywane dokumentu możesz dodatkowo uzupełnić o kwalifikowany znacznik czasu, dający prawne potwierdzenie daty istnienia dokumentu.
  • Dbałość o środowisko – zapomnisz o kupowaniu papieru i tuszu do drukarki, dbając tym samym o drzewa, czyste powietrze i całą naszą planetę.

Zamów podpis

Kwalifikowany podpis elektroniczny od KIR

Jesteśmy jednym z wiodących dostawców usług kwalifikowanych w Polsce. Oferujemy kwalifikowany podpis elektroniczny w dwóch wersjach – w zależności od potrzeb i preferencji klientów. E-podpis Szafir to podłączany do komputera zestaw z czytnikiem i kartą, dzięki któremu można podpisywać cyfrowo dowolne dokumenty, w każdym formacie.

Z kolei mSzafir to całkowicie mobilny podpis elektroniczny, z którego można korzystać na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu, bez konieczności używania karty i czytnika. mSzafir jest pierwszym na rynku, dostępnym w pełni online, kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Klienci weryfikują swoją tożsamość za pomocą własnej bankowości elektronicznej i dzięki temu mogą uzyskać podpis bez konieczności osobistej wizyty w placówce. Usługa KIR jest jedynym e-podpisem na polskim rynku, dostępnym w wersji jednorazowej, czyli przeznaczonej do podpisania jednego dokumentu.

Do czego wykorzystasz e-podpis?

Kwalifikowany podpis elektroniczny można wykorzystać wszędzie tam, gdzie stosuje się tradycyjne pisma, np. w kontaktach biznesowych czy z administracją – do sygnowania deklaracji ZUS, rozliczeń podatkowych, wymiany dokumentacji z GUS, GIIF, KRS, JPK. Korzystając z e-podpisu, można także zgłosić narodziny dziecka czy uzyskać odpis aktu z urzędu stanu cywilnego, a także zawrzeć umowę cywilno-prawną, kontrakt, złożyć ofertę handlową czy zamówienie.

E-podpis sprawia, że pozornie skomplikowane operacje można załatwić w pełni zdalnie i błyskawicznie – bez konieczności drukowania, skanowania czy wysyłania wrażliwych dokumentów pocztą tradycyjną. Dokumenty podpisane elektronicznie mają taką samą moc prawną, jak ich papierowe odpowiedniki. Kwalifikowany e-podpis od KIR gwarantuje zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa i zgodność z unijnym rozporządzeniem eIDAS, co sprawia, że podpisany dokument jest respektowany we wszystkich krajach członkowskich Unii Europejskiej. Ułatwia to m.in. udział w europejskich postępowaniach przetargowych.

Pliki do pobrania

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.